17 Ekim 2008 Cuma

Tel Şehriyeli Tavuk Salatası


Öncelikle bugün çok mutlu olduğumu söyleyerek söze başlıyorum. Liseden Ayşenur, Emel, Fatma geldiler bize.Keşke Merve ve Sevde de olaydı fakat çok güzel geçti. Her zamanki gibi yemek masasından hiç kalkmadık:) Tabi bu arada benim diyet te alt üst oldu. Aman benimde biraz o güzel lezzetlere ihtiyacım varmış bunu anladım. Tüm derdimi kederimi unutup yemek yedim bir ay sonunda ilk defa :P Neyse musacım okuyumca bana çok kızıcaksın biliyorum ama dediğim gibi her insanın bazen ihtiyacı oluyor. Nerde kalmıştık kızlarla eski günleri andık eski resimlere baktık hepimiz evrim geçirmiş gibiyiz değişmeyen tek şey Fatma'mın kilosu:)Yeter bu kadar muhabbet tarife geçiyorum.






Malzemeler:


2 su bardağı tel şehriye

1 su bardağı su

Közlenmiş kırmızı biber

Sıvı yağ

Dere otu

Mısır

Yarım tavuk göğsü

Turşu


Tel şehriyeler rengi kahverengi olana kadar sıvı yağda kavrulur. İçine 1 su bardağı su konup pilav gibi pişirilip demlendirilir. Yarım tavuk göğsü haşlanıp didiklenir. Dereotu, közlenmiş kırmızı biber, mısır, turşu doğranır, tavuk ve tel şehriye ile karıştırılır. Zeytinyağı, sumak, nar ekşisi, tuz, limon suyu ile yapılan sos salatanın üzerine dökülür.

0 yorum: