10 Şubat 2009 Salı

Birileriyle kıyaslanmak kadar can sıkıcı birşey yoktur herhalde, ne kadar canımızı sıksada taki anne karnından mezara kadar devam eder. Yok onun bebekliği daha rahattı, yok o hep derslerinde başarılıydı, yok o gelin şöyleydi, yok onun annesi şöyle davranırdı... say say bitmez... sıkıldım bu laflardan bu aralar en son duymak istediğim şey olmasına rağmen çok duyar oldum. ister istemez karşı tarafa içinde olumsuz bir tutum oluyor. ne olur yani herkesi ayrı bir birey olarak algılasak, devamlı ilkine göre değerlendirmesek, insan modelleri olmasa kafamızda. bazen ya yeter artık o onu böyle yapmış olabilir ben böyle yapacağım diyesim geliyor ama geldiği gibi kalıyor düşüncede... birde şu insanları kırmama huyu, karşımdaki farkında mı beni bu şekilde ne kadar kırdığının? sanmıyorum onların kafasında bir model var. yazarsam birilerine anlatırsam rahatlarım sandım ama olmuyor tam rahatlıyorum içimde hallediyorum bir bakmışım yine aynı muhabbet :) bu kadar zor mu duygularımı anlamak, sanmıyorum ama bilmiyorumda.ne değişti sanki yazdımda hafifledim biraz ama iki gün sonra aynı laflar tekrar, bazen gücüm kalmadığını hissediyorum, alıp başımı gidesim geliyor uzaklara, ama nereye gidebilirim ki ...uzaklara gitmektende korkuyorum aslında, sanki koskoca bir yanlızlık beni bekliyor, çalmayan telefonlar, açılmayan kapılar, belkide tanımadığım insanlar.. belkide sorun birileriyle karşılaştırılmak değil, belkide tamamen uzak korkusu, yada emin olamamak kendinden, gideceğin yerden. Ama dedim ya yinede iyi olur beni semra olarak değerlendirseler devamlı o şöyle yapmıştı demeseler. önümde bir model istemiyorum, en azından modelim o olsun istemiyorum :) neyse tez de sorun çıktı yine asıl işim olan öğrenciliğe geri dönmek zorundayım...

3 yorum:

B. dedi ki...

Malesef bazi insanlarin bazi huylari degismiyor. Sen her ne kadar uzulsende, degismelerini istesende onlar yine eski tas eski hamam devam edecekler. Yapman gereken kendini bu konusmalara bagisik hale getirmen ve kulak ardi etmeyi ogrenmen canim. Yoksa bu hayat kolay kolay gecmez bunca tasa ile :) Uzaklardanda korkma! Kapinda calar, telefonlarinda oter durur :) Tanimadigin insanlarida zamanla tanirsin. Hersey insallah cok guzel olcak sen icini ferah tut!
Seni cok seviyorum, kocaman sariliyorum!

semra ünlü baki dedi ki...

saol büşracım. geçicek bir şekilde biliyorum. bende sana kocaman sarıldım. dualarını bekliyorum. A.e.o

mbaki dedi ki...

semra hanim burde bna gene biraz tas atmissin, ama senin canin sagolsun, seni olume kadare benim kadar seven biri cikmas bunu sana tekrar soliyeyim dedim ve uzaklarda olmaktan de korkma, cunku orde ben yaninde olcem ins.,
seni herzaman cok seven ve koruyacak biri olcek orde...